Заходи














Природа вічний зразок мистецтва.

Краса природи – це одне з джерел, що живить доброту, сердечність і любов.

В.О. Сухомлинський

 

 

З 03.11. по  09.11 проводиться дистанційний тиждень біології,екології,хімії.

Запрошуємо взяти активну участь.

Мета тижня: розвиток пізнавального інтересу до біології як науки про живу природу, формування екологічного світогляду та екологічної культури учнів, виховання у підлітків свідомого та дбайливого ставлення до свого життя та здоров’я

Природа - це найкраща з книг, написана на особливій мові. Цю мову треба вивчати.



Назва заходу

Класи

Відповідальні


Дата

1.

Веб-квест «Природничий біатлон»

 

8

Короєд О. І .

03.11

2.

Виставка світлин «Природа навколо нас»

 

5-7

Короєд О.І.

Коршун А. Я.

03.11

3.

Екологічна акція «Смітити не можна»

5-7

Коршун А. Я

03.11-

06.11

4.

Інформаційні хвилинки для старшокласників «Пандемії світу»

 

9-11

ЛяшенкоЛ.М.

 

04.11-06.11

5.

Веб- квест «Хімія у побуті»

 

7-8

Гінчук Л.А.

04.11.

6.

Фотоколаж «Кімнатні рослини.»

5-7

Короєд О.І.

 

04.11

7.

Фотоколаж «Мій домашній улюбленець»

5-7

Коршун А. Я.

04.11

8.

Фотоконкурс –селфі «Я і хімія»

 

7 -11

Гінчук Л.А.

05.11

9.

Усний журнал «Планета – наш спільний дім!»

9

ЛяшенкоЛ.М.

Короєд О. І .

05.11

06.11

10.

Веб-квест «Хімія продуктів харчування»

 

9-11

Гінчук Л.А.

06.11

11.

Інформаційний відеоматеріал «Безпечне користування хімічними засобами у побуті»

 

7-11

Гінчук Л.А.

Бурмак І.М.

06.11.

09.11

12.

Презентація  в Googl Класі

«Інтернет безпека»

 

5-11

 

Бурмак І.М.

09.11

                               ЩО ТАКЕ БІОЛОГІЯ І ЩО ВОНА ВИВЧАЄ?

Для того, щоб повністю зрозуміти цю науку, варто просто озирнутися навколо. Рослини, тварини, люди і навіть невидимі людському оку організми є об'єктом вивчення даної дисципліни.

ЯК ВИВЧИТИ БІОЛОГІЮ ШВИДКО І ЛЕГКО?

 Щоб зрозуміти предмет, необхідно знати, як вивчати біологію. Для цього важливо мати уявлення, що дана наука - не просто рядки, написані в книзі або урок, але і все живе. Для вивчення необхідно знаходити приклади з реального життя, навіть пробувати шукати аналогії. Важливою складовою, як зрозуміти біологію, є також створення власних моделей живих організмів. Роблячи це, учень починає формувати «біологічну інтуїцію» - освоєння принципів, закладених в життєдіяльності організмів. 

 



1.Інтелектуальна гра «Природничий біатлон»

Відповіді надсилайте  в classroom

1.Раніше в багатьох країнах Європи вищі морські чини носили чорну з червоним форму.Завдяки забарвленню крил,подібному до цієї форми,цей метелик і одержав свою назву. Як називають метелика?

2.Як дика ця рослина росте на південному сході Китаю й у М'янмі. Її також вирощують штучно з насіння. Дерева ростуть шість-десять років,потім їх зрубують,здирають кору,очищають її зовні та висушують, після чого відбирають на продаж у вигляді червонясто-коричневих трубочок. Що це за рослина?


3.Воїни Олександра Македонського, досягши Індії ,були здивовані тим,що ледь не кожен зустрічний смоктав шматочок стебла не відомої їм рослини. Незабаром вони й самі скуштували невідомих ласощів і пристрастилися до них. Що це за ласощі?


4.У Франції створено спеціальні ферми з вирощування цих тварин для харчової промисловості. Попит на цих тварин величезний,однак герой "Мертвих душ" Собакевич заявляв категорично: "Мені її хоч цукром обліпи,не візьму до рота". Хто вона?



5.Корінь цієї рослини родини Капустяні використовується як прянощі,а сік кореня застосовують для лікування ангіни,зубного болю,тому що в соку містяться речовини,що вбивають хвороботворні мікроби. Назвіть цю рослину.



6.У давньогрецькій міфології відомий багатоголовий змій,у якого замість відрубаних голів виростали нові. Він був убитий Гераклом. У природі є така тварина, у якої замість утраченого органа виростає новий. Про яку тварину йде мова?



7.Видатний мандрівник і дослідник М.М. Миклухо-Маклай описував,як жителі тихоокеанських островів заносили в ліс спеціально підготовлені рамки і чекали,поки павуки сплетуть на них павутину. Як вони використовували отриманий виріб? 



2.Виставка світлин «Природа навколо нас»

Мета : вести спостереження за живою природою, а також вчитися доглядати її. 










Фотоколаж «Мій домашній улюбленець»







3.Екологічна акція «Смітити не можна»




4.Інформаційні хвилинки для старшокласників «Пандемії світу»
5.Фотоколаж «Догляд за кімнатними рослинами».
       

                              6.Веб- квест «Хімія у побуті»

      
   











Немає коментарів:

Дописати коментар